onsdag 17 augusti 2011

Dålig uppdatering

Vi har haft fullt upp med altanbygge och haft svärföräldrarna här och jag har inte haft tid att blogga eller notera sådär jättebra, men jag har inte fuskat nåt!

Har de senaste dagarna ätat grillat med potatis och en sås på rismjölk, majsmjöl och dragon/vitlök. Den blev väl inte sådär jättekanon men ätbar. Ska testa mer såser som finns med i boken så delar jag med mig utav det!

På kvällarna har jag, istället för smörgås, rostat kokos, melonkärnor och solroskärnor och saltat lätt och smaskat på, supergott!

Åt lite korv igår kväll, som är fri från allt det där man ska undvika, men har ont i magen idag så jag vet inte, kanske var det den..

Noterade igår att jag fått mycket känsel tillbaka på mina ben! Om det beror på medicin eller mat, det låter jag vara osagt. Jag har ju bara ätit denna dieten i en vecka, så jag tror inte det är den tyvärr. Men jag kämpar på!

Inga kommentarer: