torsdag 1 september 2011

Vikten

Vägde mig igår och jag har tappat ett kg till.. Nu är jag precis där jag var innan graviditeten. men det känns endå inte helt bra, eftersom jag vill ha kontroll över allt och jag just nu inte tänkt gå ner mer. Får se vart det bär hän, men om det fortsätter att gå neråt så får jag väl äta lite mer. Vore ju inte helt fel att äta lite mer ;-) Jag kan ju inte äta så mycket utan att gå upp, så kanske det har ändrat sig! Jag är ju långt från underviktigt, jag har faktiskt det perfekta BMIet just nu  22, och det är helt ok för mig.

Efter alla viktresor så är jag ju lite slapp här och var men det går ju inte att banta bort ;-)

I natt var första natten på läänge som jag inte hade massa kramper i benen. Försökte tänka på vad jag åt i går eller vad jag gjorde, och kom på att jag plockade svamp och gick då en del, vilket brukat ha motsatt effekt…Men det kanske gjorde gott. Dock inte för ryggen som är väldigt trasig idag…jaja.

Till middag åt vi grillat med quinoa, tog en lite större portion är vanligt, kanske var det lite extra näring som gjorde susen..? ;-)

Inga kommentarer: