tisdag 13 september 2011

Fortsatt minus

Minus på vågen igen, och jag är orolig.. jag tycker ju att jag äter bra nu och har dessutom ätit både godis och fikabröd. –0,7 denna veckan. Totalt -2,4kg på 3v

Jag har väldiga problem med magen dock och smärtor som flyttar runt i kroppen, allt från axel till höft och vidare till vrist. Mystiskt var ordet.

Jag har fram till graviditeten inte haft några som helst problem med smärtor med denna sjukdomen, mina problem har i huvudsak vart domningar och förlamningskänsla/okoordination. (hm skumt ord). men nu är det mycket syn och smärta som stör. Mycket domningar har försvunnit faktiskt, eller ja, blivit betydande bättre, samt att jag känner mig starkare i benen, men denna smärta jag har hela tiden gör mig GALEN.

Får se vart det bär hän, jag väntar ut det som alltid..men snart blir det nog ett besök hos läkaren.

Inga kommentarer: