måndag 19 september 2011

Faktiskt en bra dag

Idag har jag mått faktiskt ganska så bra! Jag hade lite ont i morse men var inte så trött (behövde inte gå upp och kissa i natt heller!!), tog ett par Panodil och sen har dagen fungerat toppenbra! Känns som att bara vetskapen om att få avlastning en dag i veckan har lättat på bördan. Tänk vad mycket det psykiska spelar in!

Känner att jag nog har lite ångest i bröstet, att det är just det som spökar emellanåt när jag tycker att det gör ont i magen och det är svårt att andas. sen har jag ju de andra smärtorna längre ner men just dessa i mellangärdet i samband med andningen..det är nog ångest. Har haft problem med det tidigare i livet, men fattar inte det just nu för jag känner ingen speciell anledning till att ha ångest nu.

Idag har vi ätit lax, potatis och persiljesås! Den gjorde jag på Oatly´s iMat, rismjöl och salt och citronpeppar och klippte ner lite färsk persilja. Muums så gott det var. Tycker det går jättebra med dieten när det finns så goda alternativ!

Inga kommentarer: