lördag 10 september 2011

Ledvärk

Nu är förkylningen nästan väck, så skönt! men ryggen och höfterna är värre än på länge, och är dödligt trött. Men jag har ju inte sovit riktigt på hela veckan så det är väl inget konstigt med det.

Har varit väldigt disträ och tappat ord, men det gör jag när jag är trött så det är väl inget att stressa upp sig för.

Jag fortsätter att äta mjölk och glutenfritt få se hur jag mår framöver, nu har det ju vart så mycket annat så det är svårt att känna nåt.

Ska åka till Ullared nästa vecka så jag bävar liite för att stå och gå hela dagen, det tar så väldans på mig. jag ser suddigt, vinglar och släpar högerbenet.

Men en stadig frukost, bra dojjor och bananer att äta under tiden (samt en fika på plats) så ska jag nog må skapligt.

1 kommentar:

Ms mitt i livet sa...

Hej !

Jobbigt det här med tröttheten, jag blir oxå segare i huvudet när jag är trött. I en riktig tröttperiod är det inte bara i huvudet det sätter sig utan även i benen och armarna. Va kul med Ullared :-) Ha det bra kram Ulrika