tisdag 6 september 2011

Totalt slut

Jag är förkyld, eller  vad det nu kan vara och det känns som att jag håller på att dö. Typ. Känner mig som en karl ;-) Gnäller och ynkar mig ;-)

Nej men jag är blytung i kroppen, ont i flera leder så att jag knappt kan röra mig, huvudvärk, illamående, ont i bröstet, magont och msproblemen är jobbiga med stelhet och domningar. Så jag har fuskat med maten, har bl.a ätit rostmackor för att “stilla” magen lite. Idag blev det bulla till kaffet för att försöka få lite energi, men det fungerade ju föga skall jag säga.

I natt så skrek lillan till kl 00 och somnade till slut mellan oss men sen vaknade hon varje halvtimme och skrek och imorse hade hon feber också. Maken blev hemma då han börjat få ont i lederna också och känner sig allmänt låg.

Hatar att vara sjuk, och är det ytterst sällan också, då sjukdomen ökar på tröttheten och andra problem till max. Tror det är svårt för folk att förstå att man blir sämre än “vanligt” folk, utan att man är lite gnällig bara.

Kan ju vara en kombo också ;-)

Inga kommentarer: