måndag 14 november 2011

Skillnad

Bara jag fick beskedet och en tid för behandling så blev jag lättare och bättre i kroppen. Nu kan jag ta de irriterande domningarna med en nypa salt, de kommer för att jag är trött helt enkelt. Jag mår så jäkla bra av att veta att det inte uppkommit nåt nytt jäkelskap under året utan att kroppen får “vila” från nya skov. Jag har märkt många saker med min kropp som är bättre, bla så är jag mycket starkare i benen, men det har jag ju nämnt innan. Jag kan tom ta dubbelkliv i trappor utan att jag får kämpa! Magiskt :-)

Jag håller mig till dieten och det flyter på bra nu. men jag har lite svårt att komma på mellanmål när det behövs, eller snabb lunch sådär. Lätt att det blir samma hela tiden.

Ska väga mig imorgon också, få se hur det går, tyckte det såg ut att vara ett litet minus på vanliga vågen, men ska kolla på Wiiet också där jag brukar.

1 kommentar:

MyStory sa...

Jag äter glutenfritt sen fyra och en halv månad och har även funderat på att utesluta mjölkprodukter men det känns svårt. Hur länge är det sen du la om din kost?