torsdag 17 november 2011

Koma

Igår var jag trött, mycket trött, men idag var det snäppet värre. Tror det kom igår utav att jag på tisdagen var iväg till sjukan och körde bil, letade parkering, stressade med kissnödighet innan jag hann till toan, och ja, massa stressmoment alltså. Sen får jag inte sova ordentligt på nätterna heller nu. Jag sover t.o.m i eget rum denna veckan för att få så mycket ro som möjligt. men jag vaknar HELA tiden och så får jag kissa 1-2 ggr också.

Helt omöjligt att sova på dagen också, ligger bara i gränslandet och vaknar-somnar-vaknar och är bara mer slut när det är dags att gå upp.

Idag började jag att äta Ginkgo biloban också igen. Är helt värdelös på att komma ihåg tabletter så ska försöka nu igen. Kan säga att bara efter en endaste tablett är jag varmare i fötterna. Kände det förra omgången också, det ger bra effekt på kylan i kroppen!

1 kommentar:

MyStory sa...

Att inte få sova ordentligt är hemskt! När man inte är frisk tål man sömnbrist ännu sämre. Om man blir varmare om fötterna ska jag med testa Ginkgo biloba. Mina fötter är nästan alltid kalla.