söndag 5 juni 2011

Hetta

Ja nu har det sannerligen vart varmt åt lilla mig i ett par dagar. och det känns. Är tung i kroppen och väldigt trött. Men samtidigt känns det bättre på andra sätt.. Jag är tex inte lika spastiskt på dagen, lite värre på natten dock men det tror jag beror på att jag är mer i rörelse nu när det är fint väder, för efter att jag tex promenerat eller tränat på Wii så är jag stel som en pinne på natten sen.

Tabletterna mot blåsan är 100 ggr bättre än de jag testade sist, ska ev be om starkare dos, för det blir fortfarande panik ibland, inte lika ofta bara..

Har även märkt att jag blir sämre av kaffe, vet inte om jag nämnt det förut. Men jag blir lite darrig, pirrig i huden och rastlös. Bara av nån kopp sådär. Men jag är ju även jättekänslig mot alkohol, så det hör väl endå i samma grupp, så det är väl kanske inte så konstigt då.

2 kommentarer:

Ms mitt i livet sa...

Detta med överaktiv blåsa känner jag igen, förstod inte att det hade med msen att göra förrän sist då jag var till min nya läkare (som förövrigt jag är jättenöjd med :-)). Hon sa att det fanns tabl jag kunde pröva men jag sa att jag ville vänta, "stupied me" kanske, men jag ville vänta och se om det gick över tänkte oxå på ev biverkningar. Känner du av några ??

mvh Ulrika

Lilly Lee sa...

Tänkte du på biverkningar? det enda är väl lite att man blir torr i munnen men det kan man ju leva med, kan ju suga på såna flortabletter emellan varven, det rekomenderas!