tisdag 31 maj 2011

Ny dos

Igår fick jag dosen igen av Tysabri och det gick väldigt snabbt och lätt denna gången.
Sa till sköterskan att jag var så trött och har så ont. Ja.. småbarnsförälder och rester från foglossning var väl det vi kom fram till... men jag har ju ont i hela buken, men det kanske man har länge efter kejsarsnitt vad vet jag.. Men jag har ju nästan ondare nu än månaden efter ingreppet.

Jag har ju gjort ett nytt försök med tabletterna för blåsan, och de har fungerat hyffsat faktiskt denna gången. Behöver inte alltd springa på natten, vilken är en stor vinst.

Äter ojämnt och kan inte äta stora portioner då får jag så ont i magen, så jag får äta liten middag och lite fika på kvällen ist. Men det är helt ok.

Har vart lite snubblig i benen i det sista, har ramlat illa ett par ggr till, måste verkligen tänka på hur jag sätter fötterna..

Inga kommentarer: