torsdag 26 maj 2011

Dåligt med mat

Ja nu är jag inne i en period när jag äter dåligt igen. Jag tycker inte att jag hinner, och jag blir egentligen aldrig hungrig heller, utan bara snurrig och trött. Så det är det som får styra mig att äta nåt.

Jag mår ju som jag sagt tidigare väldigt knepigt, den hårda korsetten sitter ständigt runt magen, fattar inte varför det är så. Jag sover urkasst också, och när jag väl somnar och sover, ja då måste man ju upp och kissa istället.

På måndag ska jag iaf på Tysabri-dos nr 8 tror jag det är. Behöver nu inte stanna en timme extra efter droppet längre, utan får dra hem direkt efter vätskedroppet. SKÖNT:

Får ständigt bättre resultat iaf på figurtestet man får göra, tror det har nåt med att se över uppfattningsförmågan. Så det känns ju kanon! Alla rätt har jag dessutom hela tiden med. Men det kanske inte är nåt unikt men det känns bra för mig som är perfektionist med mig själv.

Kände också att jag är starkare i benen än på länge! Nu kan jag faktiskt resa mig från huk utan att ta tag i nåt! Det är såna saker som får världen att kännas mindre jobbig.

Inga kommentarer: