söndag 2 december 2012

Nu kör vi!

Jag ska ta omtag med dieten igen och nu fick jag äntligen tag på Sanna Ehdins bok “Matbok för den självläkande människan”! Den har vart slut ett tag, men nu fanns den igen. Där står det på svenska och är endå samma tänk som “MS recovery diet, fast känns inte lika strikt och kantig.

Så nu blir det att köra igen, mådde så bra av den!

Har haft 2 förkylningar och UVI i det sista så kroppen är trött!

Fått ny dos botox i blåsan, så nu är det lugnt och skönt igen ;-) Den började bråka men hann få dos igen innan det blev kris ;-)

Annars inget nytt på denna front, försöker få igenom en sjukskrivning året ut iaf, orkar inte tänka på jobbet och att man måste veta 2 dagar innan minst om man kan jobba eller ej. Det fungerar verkligen inte för oss  med ms. Nu efter de senaste prövningarna så är min kropp dränerad och trött, jag behöver få tänka på annat.

Tösen ska börja på dagis nu, så då kan jag börja få vila en liten stund på dagen och komma ikapp med livet lite, min hjärna pallar inte längre att hålla 4 bollar i luften, så nu med hennes aktivitetsnivå fungerar inte vardagen så bra. men nu kommer det bli kanon!

Inga kommentarer: