onsdag 14 november 2012

Skov?

Bränningarna har ökat och jag är öm nästan i armen, och det svider och kliar om vartannat i hela högersidan och upp i ansiktet också.

Sahlgrenska har värdelöst telesystem på Msmottagningen, idag tex satt jag nästan hela teletiden utan att de ens svarade.. och andra gånger kan man sitta i kö en timme och sen är teletiden slut. Förstår inte hur man ska komma fram Alla jag pratar med säger samma så jag undrar vem de pratar med? ;-)

Ska nog ta mig en tripp ner personligen så jag får prata med nån, ska ju ha Tysabri denna veckan också, bara det att jag glömt tiden..hmr.. Har jag tur är det imorgon så det borde ju gå bra!

1 kommentar:

MyStory sa...

Inte nog med att det finns brist på neurologer. Det finns brist på MS-sköterskor också. Det tar en herrans tid att få tag på någon när man vill fråga om något...