tisdag 7 februari 2012

Ny energi

Jo i.o.m att jag startat en ny resa mot nya mål så känner jag mig piggare och gladare :-) jag går kurser och planerar att starta eget, ska bara gå en sån kurs också ;-)

Har varit lite kall och hård i fötterna, men så har det vart extremt kallt också, och då brukar fötterna också kännas lite extra! men Ginko Biloban hjälper till, det känner jag! För ca en timme efter att jag tagit tabletten avtar det lite sakta!

Äter ju högpotent d-vitamin också , tror det gjort mig mindre dyster kvällstid! och jag har aningens lättare att somna på kvällarna när jag tänker efter!

Sen ska jag säga att jag fått en hel del healing i det sista, det har gjort gott, det tror jag helt och fullt på. Vi får alla hitta saker i livet vi tror på och som vi mår bra av! Sen vad det är, det är ditt val :-) Så länge vi mår bra och kan se tillvaron på ett positivt sätt, så är den bidragande orsaken oviktig :-)

Jag kan prata väldigt djupt och länge men det spar vi på ;-)

2 kommentarer:

Ms mitt i livet sa...

Hej !
Va skönt det låter med energi, dessutom positiv sådan. Älskar känslan av nu jäklar är jag på G , saker börjar rulla på osv. Vad skall du starta eget inom ? Intresserad själv att starta eget.

kram Ulrika

messan sa...

Härliga vibbar jag får:). Precis som det ska vara.Härligt med healing det brukar fylla på med mycket ny energi och kraft och det kan man aldrig få för mycket av:).

Önskar dig en fin dag med mys med dottern!
Kramar