fredag 24 februari 2012

Här är jag ;-)

Har inte bloggat så flitigt i det sista och speciellt inte här ;-)

Men vill uppdatera lite ang träning o.s.v!

Med plattan går det bra, kör nästan varje dag, varje går inte när man tex är borta nån kväll osv. dagen går ju inte då man är hemma med tösen.

Men jag är starkare i benen redan det känner jag absolut! Idag var jag ute med tösen nån timme och jag klättrade upp och ner mellan våra två gräsmattor, lite etage sådär utan problem. Knoppen blev ju trött och seg det får jag säga, men inga problem med benen! Kanon!

Sen känner jag mig piggare i överlag, sover bättre och får inte den där ångest-tröttheten jag haft förut. Nu är jag bara trött ;-)

Ryggen är nog också starkare då jag inte får liika panikont när jag lutar mig framåt och tex klär på tösen, eller dammsuger eller liknande. Helt hanterbart nu!

Rullar på med dieten, det är ju vardag nu så det går! Fuskar ibland med nån smörgås, men det blir kanske var 4e vecka eller nåt. men jag kan bli vansinnigt sugen på en vanlig smörgås med extrasaltat smör på..mmmm….

Nåt jag funderar på att sluta med också är majs och produkter baserat eller innehållandes det. har hört många som reagerar på det!

Jag är en liten godisråtta och det finns ju inte mycket som inte innehåller vetestärkelser eller mjölkpulver eller sånt. Har dock hittat vissa sorters mashmallows som är helt utan, MUMS! Är helt fast sååå gott att doppa i hett te!! prova! Speciellt kanelte tycker jag, haha.

Inga kommentarer: