onsdag 8 februari 2012

Äntligen!

Nu har jag fått klartecken för botox! Urologsköterskan ringde idag och sa att jag nu satt på listan och troligen får en tid i början på mars! Äntligen ska jag få mitt liv tillbaka!

Att bara kunna åka iväg utan planera allt i detalj IFALL man blir kissnödig, slippa få panik för att man glömde att kissa det sista man gjorde innan man lämnade hemmet, eller behöva springa bakom garaget när man är ute och leker med dottern.

Är ganska less på att medicinera mig själv nu 2gg/dagen med kateter- trassligt, bökigt och det läcker gärna i “kopplingarna” så man inte vet hur mycket som går i.

Nej nu ska jag stå ut i några veckor till nu bara så kan man slappna av sen! Visserligen får jag ju hålla på och tömma mig själv, men det kommer att vara en baggis jämfört med hur jag levt de senaste åren!

Idag annars har jag mått lite skumt, väldigt okordinerad i fötterna, har snubblat och fumlat hela dagen, men det känns bättre nu! Har fått min Tysabridos också, det gick lika bra som vanligt!

Ska fika och slappa ikväll och fortsätta med min distanskurs!

 

Jo jag vill fråga er som läser, är det nåt speciellt ni vill att jag skriver om, eller har ni nån fråga? alltid kul med lite respons och önskemål :-)

2 kommentarer:

MyStory sa...

Så bra att du har fått klartecken för att få botox! Det där med healing låter väldigt intressant och det kan du gärna få berätta mer om...

RackarTuss sa...

Lycka till :)