fredag 2 december 2011

Vikten igen

Jahapp då var det minus igen! Nu står vågen på 59.8kg. Tycker att jag ätit väldigt mycket kakor och fika denna veckan men tydligen gjorde det inget…

Så här ser en vanlig dag ut nu;

Frukost; havregrynsgröt med rismjölk och kanel

Lunch; Matrester sen dagen innan eller nånfrukt och kaffe, det där beror lite på humör och vad som finns hemma..

Middag; Kött & potatis typ ;-)'

Kvällsfika;  riskakor med lite kallrökt lax på, en näve torkad frukt. Te.

Just denna  veckan, ja sen förra helgen, har det blivit lite kakor, bakade lite som blev över så de åkte i eftersom ;-) Men annars inga tokigheter, jo åt en smörgås på öppna förskolan i går, för jag glömde att äta frukost så jag var svimfärdig så det var tvunget.

Men annars mår jag bra, känner mig smidigare och lättare i benen inte lika mycket kramper nattetid och inte lika kall/varmkonstig i armarna.

1 kommentar:

MyStory sa...

Så bra det låter att du känner dig bättre :-)