söndag 18 december 2011

Lite trött igen

Ja en svacka igen med lite mer domningar. men trötthet och diverse problem går ju hand i hand så det är ju ingen nyhet.

Fick min tysabridos i onsdags och det gick bra. Nu när man haft den ett år så går allt mycket snabbare, de släpper ju på vätskan nu efter medicinen så det tar ju bara en timma nu. Så skönt.

Nu längtar jag bara efter att få komma hem till mor och spendera julen där, så mysigt! Hon satsar helhjärtat på julen, och det är skönt att få komma in i lite julpyntat när jag inte orkat med hälften ens en gång här hemma.

God jul och på återseende!

3 kommentarer:

Ms mitt i livet sa...

Hej ! Undrar lite ang tysabrin.. Har du känt några positiva förbättringar sedan du började med medicinen ??? Piggare ?? God jul Kram / ms mitt i livet

Lilly Lee sa...

Hej Ulrika! Ja jag är starkare i mina ben bl.a! Sen har jag fått tillbaka en del känsel fläckvis på kroppen, de dagar jag inte är trött eller stressad, för då känner man ju allt endå.

MyStory sa...

Jag har en svacka just nu jag med. Den resa jag gjorde förra veckan tog hårt på mig... Hoppas du snart känner dig bättre och att din jul blir bra!