lördag 22 oktober 2011

Förkylning

Tredje förkylningen på några månader. Vet inte om det beror på att vi har en liten tjej eller om jag bara är känslig just nu, för jag brukar väl typ ALDRIG ha feber och vara förkyld.

Men fasen vad jag känner mig ynklig! Snurrig som fan i skallen, varm och het i kroppen som i sin tur ökar på domningarna och illamående och snor snor snor.

Kroppen blir som bly och jag orkar ingenting, bara lyfta en gaffel känns ju som en 10kilos klump.

Vet inte om jag bara är fånig eller om jag verkligen är dålig. Jag är ju så att ju sämre jag är, desto mer stretar jag emot och ska fara runt och greja med allt möjligt. Det strider ju emot lite när jag samtidigt gnäller värre än nånsin Så det verkar säkert lite konstigt när jag stånkar och stönar och grinar illa samtidigt som jag far med dammsugaren eller hoppar små grodorna med tösen.

Jag är inte frisk. på nåt plan.

Inga kommentarer: