söndag 23 oktober 2011

Ajajaj

I helgen har jag haft ONT i rygg, höft och ljumskar, ja de ställen som vill bråka med mig som vanligt. Tror nog att det är sviter efter i fredags då jag gick 4 timmar på Gekås…kan vara.. ;-) Men jag funderar faktiskt på att ringa VC i morgon bitti och be om en tid också att testa om jag har urinvägsinfektion igen, för jag är så öm framfå under naveln och det hade jag sist. Det svider ju aldrig på mig som det gör på alla andra..utan det smyger sig upp i njurarna innan jag lyckas fatta vad som är fel. Så nu när jag har så ont i ryggen och frampå magen så kanske det är det. Blåsan har ju börjat att krångla rejält igen så jag hoppas att det är ett enkelt löst problem.

För i själva sjukdomen, känns det rätt bra just nu, tycker jag ser rätt bra, var ju så pigg i benen i fredags på shoppingen och jag känner mig ganska lätt i sinnet, om det inte vore för denna värken. *pust* men jag är ju så dum som bara skjuter och skjuter på det, jag vill inte gå till läkaren. De skickar endå bara remiss, och så får jag vänta si och så många veckor/månader på det och ja..nej jag tar mig aldrig för..

Inga kommentarer: