torsdag 28 juli 2011

Rätt OK

Själva sjukdomen är faktiskt rätt ok just nu. Tror jag fått tillbaka ännu mer känsel i händerna och jag orkar att gå mycket mycket mer. Var ju en vecka på Öland och jag knallade och gick varje dag, vissa dagar blev det nog ett par km! Men gnälla kan jag ju göra på ryggen, ichias, blåsan och synen, men nu ska jag nog bara njuta av det som faktiskt blir bättre!

Idag fick jag dos nr10 av Tysabrin, fick även ta lite extra prover då jag har en period av att väldigt lätt få blåmärken. Så har jag haft så länge jag kan minnas, men det är ju bra att få bli testad, speciellt nu mitt i en sån period, få se om de ser nåt.

Annars rullar det på, ska eventuellt få bli sjukriven då jag ofta tar hjälp av mina svärföräldrar, så sköterskan tyckte absolut jag borde bli sjukskriven och spara mina kvarvarande mammadagar tills jag mår lite bättre. Och det har hon nog rätt i!

Så få se vad det blir! Bilder från dagen hade jag ju på min ordinarie blogg.. http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Inga kommentarer: