onsdag 6 juli 2011

Ont

Magen har kännt MYCKET bättre i det sista, dock började det göra ont igen igår och så kom mensen idag, så det är nån koppling där.

I natt hade jag även fruktansvärt ont i lederna, musklerna och problem med spasticitet(hm stavas det så..), kändes som att jag var en robot och jag fick pressa ut benen för att sträcka på mig på morgonen.
Jag drack nästan 4 koppar kaffe igår och kissade typ 4l kändes det som. Och när jag kissat mycket eller har lite vätskebrist, ja då brukar jag få ont, bli stel eller få kramper. Så där fick jag nog skylla mig själv, och lära mig att inte dricka så mycket.

Annars känns det bra, lite mycket rysningar och pirrningar i armarna jag funderar på, men tror det är gammalt skräp som kommer när jag mår lite sämre.

Funderar även på att börja med lite vitamintillskott, sånt lite blandat godis ;-) Jag äter ju lite dåligt och kanske även har brist på något, så lite extra tillskott är väl inte fel.

Inga kommentarer: