torsdag 11 oktober 2012

Det var längesen!!

Ojoj, ja här har det inte blivit mycket skrivet i det sista!

men ska göra en kort uppdatering;

Struntade i dieten till slut, hade det lite kämpigt med både mig själv och annat, så jag behövde bara släppa lite kontroll. och naturligtvis mår jag ju sämre med att äta bröd osv. det blev en aaavsevärd skillnad med rätt diet!

Sen som sagt har det vart lite kämpigt, det mentala har fått sig lite stryk så jag har vart lite disträ, då också svårt att blogga och skriva ner vettiga saker.

Men jag ska försöka att skriva oftare, uppdatera.

Har vart utan Tysabri ett par mån nu, men börjar igen till veckan!

Ska även be om lite andra prover, har noterat att mitt blodsocker sällan stiger speciellt högt, vad nu det betyder.

Har haft 3.1 efter frukost. 4.9 efter middagen och 5.7 när jag ätit lunch och lite sötsaker. Så 5.7 är det högsta jag nånsin mätt på mig själv.

Vad detta betyder har jag inte en susning om, men nån insatt i blodsockerfrågor kanske vet?

Inga kommentarer: