torsdag 7 juni 2012

Hallå igen ;-)

Längesen jag skrev igen, känsn fortfarande som jag inte hinner med mig själv så jag hinner inte och glömmer att blogga..

Botoxen fungerar jättebra, men blir fortfarande kissnödig ibland men det känns som det är lite mer kontrollerat nu iaf.

Helt frångott dieten nästan, undviker mjölkprodukter men äter bröd..just för att jag varit så trött att jag inte orkat att planera mina dagar så bra, så en smörgås när jag inte ätit på länge har väl varit räddningen lite.

Men jag ska börja igen, då jag faktiskt mådde toppen då..

Annars inget nytt..

2 kommentarer:

MyStory sa...

Trevligt att hitta något nytt från dig :-) Jag undeviker gluten men fuskar någon gång ibland. Mölkprodukter har jag dragit ner på men det är svårare att vara utan. Jag älskar nämligen ost och vad ska man erätta det med?
Ha det så gott och sköt om dig!

Maria Gustafsson sa...

Hej!
Hittade din blogg genom andra "MS bloggar" och den verkar väldigt intressant. Jag har haft MS sedan 2007 och tror också på att mjölk och gluten spelar en stor roll vid MS. Jag äter paleolitisk kost och undviker mjölk, spannmål, bönor, baljväxter, potatis och socker.
För ett år sedan orkade jag gå ca 2 km ( med kryckor) och nu går jag ganska enkelt en mil.
Jag tycker det är väldigt spännande med kostens betydelse och tycker det är härligt att kunna se en förbättring av sjukdomen.